Novinky

Formulář uplatnění reklamace

Formulář uplatnění reklamace

Formulář pro uplatnění reklamace PLATÍ PRO ČESKOU REPUBLIKU

Ze zákona vám musí prodejce vrátit všechny peníze včetně nákladů na dopravu zboží k vám (NEVZTAHUJE SE NA ODBĚRATELE, VELKOOBCHODY A ZAKÁZKOVOU VÝROBU !!!). Je však povinen vrátit vám pouze částku odpovídající nejlevnější variantě dodání zboží, kterou nabízí.

Náklady spojené s odstoupením nese kupující – poštovné při vracení zboží platí kupující a prodejce nemá povinnost ho jakkoliv proplácet.

 

(Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.)

Zboží zašlete zpět přes společnost, přes kterou bylo zasláno (ČP, Zásilkovna). Děkujeme!

Adresát (prodávající):

Internetový obchod: www.terezcino.cz 

Společnost: Tereza Musilová

Se sídlem: Sládkova 2585/23, Kroměříž 76701

IČ: 03306453

E-mailová adresa: info@terezcino.cz

 

 

(Následující požadované údaje doplní zákazník)



Spotřebitel:

Jméno a příjmení: ……………………………………………………………………

Adresa: ……………………………………………………………………

Telefon a e-mail: ……………………………………………………………………



Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Dobrý den,

dne ………………… jsem ve Vašem obchodě www.dekora-terka.cz vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (* zde je třeba vadu podrobně popsat:)…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… . Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat)…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

  • Datum objednání ………………………………… datum obdržení …………………………………

  • Číslo objednávky: ……………………………………………………………………

  • Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem …………………………………………………………………… a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) ……………………………………………………………………

  • Jméno a příjmení spotřebitele:…………………………………

  • Adresa spotřebitele:…………………………………

  • E-mail:…………………………………

  • Telefon: …………………………………

Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.



………………………………… Dne …………………………………



podpis______________________________________

Jméno a příjmení spotřebitele



Seznam příloh:

Faktura za objednané zboží č. …………………………………





Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Formulář pro odstoupení od smlouvy

Formulář pro odstoupení od smlouvy

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - ZBOŽÍ ZAKOUPENÉ PŘES INTERNET

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - ZBOŽÍ ZAKOUPENÉ PŘES INTERNET PLATÍ PRO ČESKOU REPUBLIKOU

*nevztahuje se pro odběratele/velkoobchody/zakázkovou výrobu

  • Zakázková výroba nelze vrátit, jelikož byla zhotovena s přesnými požadavky a parametry, daného zákazníka. Takový kousek nezle vrátit.
  • U zhotovení díla na zakázku nemá kupující možnost odstoupit od smlouvy. Pokud si nákup v průběhu výroby rozmyslí, musí přesto prodejci uhradit plnou cenu.

 

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - ZBOŽÍ ZAKOUPENÉ PŘES INTERNET

(Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.)

 

Zboží zašlete zpět přes společnost, přes kterou bylo zasláno (ČP, Zásilkovna). Děkujeme!

Ze zákona vám musí prodejce vrátit všechny peníze včetně nákladů na dopravu zboží k vám (NEVZTAHUJE SE NA ODBĚRATELE, VELKOOBCHODY A ZAKÁZKOVOU VÝROBU !!!). Je však povinen vrátit vám pouze částku odpovídající nejlevnější variantě dodání zboží, kterou nabízí.

Náklady spojené s odstoupením nese kupující – poštovné při vracení zboží platí kupující a prodejce nemá povinnost ho jakkoliv proplácet.



Adresát:

Internetový obchod: www.terezcino.cz 

Společnost:

Tereza Musilová

IČO: 03306453

Sládkova 2585/23, Kroměříž 76701

Městský úřad Kroměříž, obor obecní živnostenský úřad, Velké nám. 115, Kroměříž

E-mailová adresa: info@terezcino.cz



Dobrý den,

 Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží …………………………………………………………………… o poskytnutí těchto služeb …………………………………



Datum objednání ………………………………… / datum obdržení ………………………………….

Číslo objednávky:…………………………………

Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem ……………………………………………………………………a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu ……………………………………………………………………).



Jméno a příjmení spotřebitele: ……………………………………………………………………

Adresa spotřebitele: …………………………………

Email: …………………………………

Telefon: …………………………………

S ohledem na to, že jsem zboží zakoupil/a prostřednictvím Internetu, uplatňuji tímto v souladu s § 53 odst. 7 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, své právo a odstupuji bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce od kupní smlouvy, a to ve14denní lhůtě od převzetí zboží.

S pozdravem,



…………………………………, Dne …………………………………



PODPIS: ______________________________________

Jméno a příjmení spotřebitele

2 položek celkem